понеделник, 23 юни 2008 г.

The Future of communication

Видео за Бъдещето на Комуникацията

Човекът е ГОСПОД / ТОЙ е навсякъде / ТОЙ е всеки, знае всичко / Това е Новият Свят – „ПРОМЕТЕЙ” / Всичко започна с Медийната Революция / С ИНТЕРНЕТ / В края на миналия век / Свързаното със старата медия ИЗЧЕЗНА / Гутенберг / Авторското право / Радиото / Телевизията / Рекламата / Старият свят реагира / С повече ограничения на авторските права / Нови закони срещу нелегализирана продукция / Напстер / Музикалната peer to peer компания / Са обявени за морално остарели / В същото време / Се появява безплатното интернет радио / TIVO / ИНТЕРНЕТ телевизия / Която позволява на зрителите да пропускат рекламата / Wall Street Jurnal вече е онлайн / Google стартира Google-НОВИНИТЕ / Всеки ден милиони жители на Вселената четат Oh-my-news / Най-големият онлайн вестник / Списван от хиляди журналисти / flickr става най-голямото хранилище / В историята на снимките / YouTube в историята на видеото / Що се отнася до силата на масите / Обособява се нов тип личност / Просуматорът / Производител и Консуматор на ИНФОРМАЦИЯ / Всеки може да бъде Просуматор / Новинарските канали / Стават достъпни онлайн / Блоговете / Стават по-въздействащата медия / Отколкото старата медия / Вестниците / Се печатат безплатно / Wikipedia е най-изчерпателната енциклопедия някога / През 2007 списанието Life приключва съществуване / New York Times продават своята телевизия / И обявяват че бъдещето е на дигитално равнище / Следва BBC / В главните градове по света / Хората са свързани безплатно / На уличните лавки / Принтер-машини отпечатват страници от блогове и дигитални списания / Милиарди жители на Вселената се приобщават / Към безкрайния свят на интернет / И неговите безбройни виртуални пространства / Личността може да има / Безчет онлайн идентичности / „Втори живот” / Стартират говорящ аватар / Старата медия се опитва да отвърне / Таксува се всеки монитор / Вестниците, радията и телевизиите / Са държавно финансирани / Нелегалните даунлоуди / Се наказват със затвор / През 2011 крайната точка на търпимост е достигната / Рекламите са прекратени в интернет мрежата / Електронният вестник е масов продукт / Всеки един може да прочете всичко / През 2015 вестниците и телевизиите / ИЗЧЕЗВАТ / Наземното предаване на сигнал не се практикува / Радиото е само по интернет / Старата медия все по-малко и по-малко се използва / Само Тиранозавъра Рекс оцелява / Интернет / Включва и обединява / Цялото съдържание / Google купуват Microsoft / Amazon купуват Yahoo / Така се превръщат в световни универсални / Лидери на съдържанието / Заедно с BBC, CNN, CCTV / Концепцията за статична информация / Книги / Статии / Снимки / Се промени и трансформира / В ПОТОК НА ЗНАНИЕТО / Рекламата е по избор / Избира се от създателите на съдържанието / От самите автори / И се превръща в Информация / Сравнение / Опит / През 2020 Лауренс Лесинг / Авторът на „Свободна Култура” / Е новият Секретар на Съдебната институция на САЩ / И обявява авторските права / За незаконни / Устройства, които заместват петте сетива / Са широко достъпни във виртуалната реалност / Реалността може да бъде копирана / И пресъздавана / Във „Втори Живот” / Всеки си има Аг-Ав / Агент-аватар / Който намира информация / Хора / Места във виртуалните светове / През 2020 Google стартират „Прометей” / Интерфейсът на Аг-Ав / Amazon създават Place / Компания която се занимава с репликация на реалност / Можеш да се озовеш на Марс / В битката на Ватерло / … / И това е реалност / През 2027 „Втори Живот” еволюира в „Душа” / Хората стават това което желаят да бъдат / И споделят взаимно своите спомени / Опита / Чувствата / Продажбата на спомени / Става нещо обикновено / През 2050 „Прометей” / Купува Place и „Душа” / Виртуалният живот / Е най-големият пазар на планетата / „Прометей” финансира всички космически проекти / За намиране на нови светове за своите клиенти / Земният Аватар / Опитът / Е новата реалност /

Няма коментари: